Kom och hjälp mig..

Vad mer ska man göra när man känner att alla sina vänner bara försvinner? När det känns som att alla bara försöker glömma bort en? När allt man hör nästan bara är skitsnack och ljug?
Jag syftar mycket på Alex. Jag vill få bort honom ur mitt huvud men det går inte. Visst går det för en kortare stund, men på längre sikt är han alltid där, oavsett vad jag vill.
Jag drömmer om honom, att han träffar nya tjejer, jag tänker på honom, jag stalkar honom och jag önskar bara att han hörde av sig.
Men det enda han gör är att festa. Lördag, onsdag, fredag, lördag - 4 gånger på en vecka. Jag är orolig för honom.

Jag behöver någon att ringa, men den enda jag vill ringa vill inte prata med mig, tror jag i varje fall inte.
Allt sårar mig just nu, jag behöver prata om mina problem med någon men jag vågar inte ta det med vem som helst. fan fan fan!

Ledsen, förvirrad och opeppad är ord som passar bra just nu. FAN KOM OCH HJÄLP MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0