Jag vet inte hur jag ska vara...

eller hur jag ska bete mig.
Ena sekunden är du sådär som du alltid varit, längtat tills vi ska träffas, pratat på ett sexigt sätt
andra sekunden blir du torr och seriös, har inget "dirtytalk" kvar, vet inte om du vill träffa mig längre osv.

Hur ska jag prata med dig? Hur ska jag vara när vi ses? Hur ska jag veta?
Skulle vara underbart om du kunde berätta för mig exakt hur du vill ha det, om du vill ses, om du vill försöka igen, om du bara vill vara min vän - SÅ ATT JAG VET, för detta gör mig så förvirrad!
För jag vet inte hur jag ska vara. Om jag ska vara lugn och bete mig som din vän, eller om jag ska vara vild och vågad och prata sådär kinky som vi gjort ett bra tag. HUR? Snälla säg hur allt ska vara?!

Jag gillade dig när du var den du var den äkta killen, nu känner jag dig knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0