just another day

Hej kära läsare (när ni nu kommer att få läsa det här)
Ska snart iväg till stallet, till finaste Isak, och rida tillsammans med Ellinor. Är sugen på en långtur idag igen men känner jag Elli rätt kommer det inte bli någon längre tur då hon kommer frysa...
Önskar iaf att jag kunde sätta igång Isak i högre tempo men så länge jag har med mig Elli och Freyja så blir det inte mer än skritt, om nu inte hon fått sätta fart nu. Hoppas!

Vill dessutom lära mig nya ridvägar där ute, de vi ridit hittills är ungefär samma gamla runda. Men så länge vi inte har kortet för att få rida på skånelas ridvägar så får man hålla sig på de vanliga tråkiga :o
Måste dessutom rida lite på banan för att forma honom, kunna göra volter osv.
Nåja, det blir nog kul i stallet trots det sega tempot, men så länge man är barbacka så är det bara behagligt att skritta - varmt och skönt för rumpan iaf :P

Nej men vi hörs senare, då kommer en update om hur det gick idag :) Elli kanske kan fota mig och Isak :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0