Hästdagbok #8+9

Känner mig riktigt kass på att uppdatera det där med hästen så funderar på att börja skriva på papper alt. lägga ner
Iaf igår 23/2 red jag och Ellinor till Åshusby, tog bara 2 timmar enkel väg - så alltså 4 timmar totalt. Hästarna fick en sen lunch, redan vid 17... inte illa... heheh stackarna :( <3
Isak skötte sig utmärkt. Han hade fått vila sedan söndag så jag trodde han skulle vara pigg så jag red med barbackagjorden men han var hur lugn och cool som helst, skit mysigt. Red utan jacka, frös bara på hemvägen då den värmande solen börjat gå ner/inte längre värmde.

Sen idag red vi på ena travbanan och jag fick in honom i trav flera gånger, men fan vilken galopp han har - hur stor och mysig som helst = jag älskar den! Imorgon ska jag ha honom igen, fast rider på banan och får honom att jobba bättre :)
Smörjde sadel, träna och barbackagjord idag och fixade till hästen så han blev riktigt snygg. Mysisen <3
Längtar till imorgon :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0