Hästdagbok #3

3/2-12
fjärde gången! woooooopp

Skrittade ut en snabbis, kallt som satan att rida med sadel.
Kom tillbaka till stallet och red lite på banan (i hagen) och självklart skulle Isak testa mig lite. Drar iväg i full galopp mot stallet och tvärnitar innan vi brakar in i elstängslet, jag trodde verkligen att han skulle göra sig illa - springa in i trådarna och fastna. Som tur var gav jag inte upp utan fortsatte jobba honom, dock aldrig i galopp på långsidan! Hehe, men samlad tölt :)

Har Isak på söndag också och då hade jag och Belliplutt tänkt rida ut en långtur efter att vi haft utsläppet. Känns helt okej. Rider dock barbacka då, måste övervinna min rädsla för att ramla av samt jobba på balansen :)))

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0