Livet knallar på!

Var ett tag sen jag skrev och jag kan ju berätta att det hänt jätte mycket.
Jag har ett jobb, jag har medryttarhäst och det går jätte bra för oss. Jag börjar glömma Alex och mitt förhållande som vi en gång hade ( som tog slut för sisådär 8 månader) Jag mår mycket bättre nu, jag har förändrats på ett bra sätt. Jag känner mig mer säker i mig själv! :D

Angående ridningen och mina och Isaks framsteg så har det blivit mycket bättre - jag känner hästen, jag hittar hans knappar (nästan, traven knasar)
Den här veckan hade jag honom tors-mån, samt lite idag då han skulle masseras (jag och Annica delade på skötseln, hon mockade jag borstade) Däremot har det inte blivit någon ridning dessa dagar då han tappade skon på höger fram så istället har jag borstat och promenerat/jobbat från marken! Tur att han fäller nu annars hade det nog varit rätt segt att åka dit ut varje dag ;)



Det känns helt otroligt att sitta på hästryggen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0