p-p-p-p-POWER

Hade nyss utvecklingssamtal med min lärare och hon är mycket nöjd med mina mål och med mig
Satt mittemot henne och bara log, såhär glad har jag nog aldrig varit.
Dock drog mitt humör ner då det snöade, jag HATAR! helt vitt ut, buhu!

Nåja, imorgon är det servering och vi har ett PM på 36 personer och utöver dedt en 9 + säkert några droppar. USCH
Men som min underbara lärare och rektor sa, så är jag en bra person med helt otroliga egenskaper som servitris - kan behålla lugnet när det är som stressigast (hon har aldrig sett mig stressad) och att jag kan jobba med vem som helst, trots att jag inte gillar personen. WOHO

Men nu en fin text jag kopierade från Frida
Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång

Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt
Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket bra utlåtande du får av Ulrika!

Klart att du är en bra servitris o kompis,

lycka till imorgon med serveringen,

kram fr mamma

2010-11-09 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0