I hate mondays

Jag är ful och har tråkgit!
Dagen skulle spenderats tillsammans med älskling men han fick förhinder vilket absolut inte är okej!
Min dag fick istället bli tråkig och ägnas åt att städas i mammas stökiga och inte tala om dammig "vagn" där hon har sina hårsaker osv.

Vad har jag mer gjort?
Inte den blekaste aningen! Nördat restaurant city på facebook, gjort pastasallad till mig och pappa. Har även plockat upp & ner i diskmaskinen, pluspoäng :)

Imorgon är det skolan igen, vet inte vad jag ska få göra i serveringen då.
Hoppas på att jag får det slappt iaf för känner mig fortfarande inte helt på benen än..
Nåja, we'll see. Uppdaterar mer snart för nu måste jag verkligen springa iväg och kissa och sen äta brownie, heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0