fredag

Jag älskar min skola, jag älskar min klass, jag älskar mina lärare!
Haha, jag låter som värsta skolnörden med töntbågar till glasögon, som alltid sitter och pluggar på rasterna och en som alltid går och bär på den fetaste boken som finns i Sveriges bokhandlar. Men nej, så håller jag inte på. Inte än iallafall.
Men ärligt, min skola är stört härlig. Alla människorna är så sköna (misstolka inte...)
Som idag när vi gjorde mat sprang alla omkring hejvilt, lekte med sopvagnar, rökte, drack kaffe, gjorde mat och gud vet vad. Sedan blev det ett massa blattespråk också, haha guzzilago, shulelull och fett flashit. Fick även en massa snärtar på asset och samtidigt kramar från alla - Hej vi är barnsligt busiga.
Nej vi är inte perversa, vi är så normala som man bara kan bli. Vi pratar aaaaaldrig om något perverst eller något som går att misstolka.



Men hallå, mitt rum är en katastrof och jag måste städa.
Måste även ta och duscha bort fetterna från köket men jag orkar inte bli blöt, IGEEEEEN!!
Dags att ta tag i rummet, kom hit på måndag så får ni se en skillnad.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0