börja på något sätt

KLAGA INTE ÖVER MIN STAVNING OM NI HITTAR NÅGRA STAVFEL - MIN HJÄRNA ÄR FUCK OFF
Sitter nu här och har värsta ont i huvudet. Det dunkar som tusan och känns som att hjärnan krymper/drar ihop sig - verkligen inte härligt!!!!! Samtidigt är det världens spykänslor på G, I HATE IT :'/
Kan det vara solsting?
mina symtom
- Dunkande huvud
- Hjärna som "krymper/drar ihop sig"
- Illa mående
- Trötthet

Ikväll blir det äntligten av med min färgning av håret. Det kommer bli mörkbrunt, igen!
Hela sommaren har jag gått och funderat på att bli blond men har det blivit av?
NOPE, har varit så smart och köpt färgning istället för blekning
(skillnaden är att om man har brunt/mörkare hårfärg innan ljusare alternativ ska man ta en blekning eftersom en färgning bara gör så att håret blir gulare eller ingen skillnad alls...)
Eftersom vintern är på G får det bli mörkbrunt med tanke på att det är mycket finare så, iallafall på mig.
Nästa sommar måste det bara bli en ändring - BLONDIN!!!!

Höhöh, men hur som helst, vad hittar ni på?
Något härligt sommarmys?
Himla fint väder i stockholm idag.

Time for food,
kanske fler inlägg ikväll då färgning håller på.
Ha det bäst, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0